Waarom deze blog?


maandag 13 oktober 2014

Vrienden van de vzw NET&MEN

Bij mijn thuiskomst donderdag laatstleden was ik al vlug getriggerd om wat meer te weten te komen over de lotgenotengroep waar de professor mij gesproken had. Na het lezen van enkele getuigenissen op hun website vulde ik het contactformulier in en gaf ook te kennen dat ik graag meer info had gekregen over de facebookgroep 'Vrienden van de vzw NET&MEN'. Kort erna kreeg ik een mailtje van Kristina, de secretaris van de groep, met de melding dat ik welkom was bij de lotgenotengroep en wat ik moest doen om tot de besloten facebookgroep toe te treden. Het volstond een vriendschapsverzoek te sturen naar haar en dan zou zij mij toevoegen. In de mail stond ook nog dat Véronique, de voorzitter van de vzw, mij in één van de eerstvolgende dagen eens zou opbellen. Ik verstuurde het vriendschapsverzoek, aanvaardde de uitnodiging om lid te worden van de groep en kort erna werd ik verwelkomd door verschillende van de leden-lotgenoten.  De uren die daarop volgden was ik zoet met het lezen van het wel en wee dat deze lotgenoten via facebook met elkaar deelden en... raar maar waar, ik voelde mij al één van hen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten