Waarom deze blog?


woensdag 23 maart 2016

Privéles

Omdat ik mij geëngageerd had om Miko, onze penningmeester, wat te helpen om de website van onze vzw wat up to date te houden en ook wat op te fleuren had ik gevraagd aan het bestuur van de vereniging om een cursus iMovie te mogen volgen.  Er was een aanbod bij SBM opleidingen en ik mocht mij daarvoor inschrijven. Het betrof een cursus van 2 dagdelen en die vond vandaag plaats in de Spoorweglaan in Brugge. Daar aangekomen zag ik 2 mensen aan een tafeltje een koffie drinken en bij navraag bleek dat zij ook voor die cursus kwamen. Nadat ik de koffie die mij door de vriendelijke secretaresse aangeboden werd had opgedronken kwam er een vierde persoon bij die de lesgever bleek te zijn.  Het was iemand die heel goed onderlegd was in het werken met iMovie gezien hij deeltijds werkte voor een productiehuis dat filmpjes maakte voor het nieuws op een regionale zender en voor het andere deel verantwoordelijk was voor Club Brugge TV.  We hadden het dus heel goed getroffen en doordat we maar met z’n drieën waren was de interactie tussen lesgever en cursisten optimaal.  Op korte tijd leerden we dus enorm veel bij en kregen individuele begeleiding bij de oefeningen die we moesten uitvoeren.  Aan het eind van de dag hadden we alle drie een eigen filmpje gemaakt met beeldmateriaal dat de lesgever ons ter beschikking gesteld had waarop we de meest courante mogelijkheden van het programma hadden op toegepast.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten