Waarom deze blog?


vrijdag 20 november 2015

Westfluten

Voor de tweede dag op rij was ik opnieuw op pad voor de vzw.  Vandaag werd ik verwacht in de koninklijke villa in Oostende voor de regionale contactdag van de vrijwilligers in lotgenotengroepen van Kom op tegen kanker.  Voor mij waren het op één na weer allemaal nieuwe gezichten.  Dit kwam omdat ik de cursus zorgvrijwilliger gevolgd had in de provincie Oost-Vlaanderen, gezien er op dat moment geen aanbod was in West-Vlaanderen. Het was dus een uitstekende gelegenheid om de lotgenotengroepen van mijn eigen provincie te leren kennen. Doordat iedere groep zich kort mocht/moest voorstellen werd vlug duidelijk welke soorten kanker er vertegenwoordigd waren.  En eerlijk gezegd: er waren er bij waar ik nog nooit of te nimmer over gehoord had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten