Waarom deze blog?


woensdag 1 oktober 2014

Een simpele kwaal? NET?


Eind 2013 werd ik geplaagd door een aanhoudende diaree die zich vooral 's nachts manifesteerde. In januari trok ik dan naar de huisdokter. Er werd bloed getrokken en de stoelgang werd gecontroleerd. Er werd niet abnormaals gevonden. Ik kreeg wat medicatie in de hoop dat het zou stoppen. Toen dit niet het geval bleek, werd ik doorverwezen naar het AZ in Groeninge waar een coloscopie en een endoscopie uitgevoerd werden. Ik kreeg wat antibiotica omdat er een ontsteking te zien was in de darmen. De problemen bleven echter duren en daarom nam ik in augustus het initiatief om een een afspraak te maken in het UZ Gent. Daar kwam ik terecht bij Dr. Snauwaert die de zaak wel heel serieus opnam en mij verschillende onderzoeken liet ondergaan. Op de papieren die de dokter schreef die ik moest afgeven voor het onderzoek zag ik af en toe het woord NET opduiken. Ik wist helemaal niet wat dit was of waar dit voor stond. Na afronding van de onderzoeken meldde Dr. Snauwaert mij dat er enkele gezwellen te zien waren maar ook dat het zijn laatste dag was in het UZ Gent én dat hij alles overgemaakt had aan professor Geboes, die zo'n zaken opvolgde. Er werd nog een afspraak gemaakt voor een PET scan en een consultatie bij Prof Geboes op 9 oktober 2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten