Waarom deze blog?


woensdag 10 februari 2016

Proeven van overwinteren

Zopas terug uit Nerja (omgeving Malaga) aan de Costa del Sol. En of de Sol er aanwezig was!  Niettegenstaande de plaatselijke bevolking het ook wel uitzonderlijk hoge temperaturen vonden, weet ik nu waarom velen gaan overwinteren in deze streken.  Dus zeker voor herhaling vatbaar. 
Juist voor de afreis bracht ik eerst nog een bezoekje aan onze Belgische kust.  Op 29 januari mocht ik mijn eerste bestuursvergadering van de vzw meemaken en werd ik (officieel) aangesteld als secretaris van de vereniging. 



De dag ervoor had ik trouwens al als officieuze secretaris gefungeerd op de patiëntendag van AZ Delta in Roeselare.  Samen met onze voorzitter bemande ik daar de infostand van onze vzw en gingen we samen met andere lotgenotengroepen de challenge aan om binnen de maand een concrete actie uit te werken i.v.m. patiëntenparticipatie en deze voor te leggen aan de directie van het ziekenhuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten